24 Ağustos 2011 Çarşamba

Stratejik Yönetim ve Stratejik Planlama / Vizyon Örneği-Samsung

vizyon, Vizyon Örneği, Örnek Vizyonlar, Vizyon Misyon Örnekleri, Örnek Vizyon ve Misyon, Örnek Vizyon Yazıları, Samsung Vizyonu
Inspire the World, Create the Future
Vision 2020


This new vision reflects Samsung Electronics’ commitment to inspiring its communities by leveraging Samsung's three key strengths: “New Technology,” “Innovative Products,” and “Creative Solutions.” -- and to promoting new value for Samsung's core networks -- Industry, Partners, and Employees. Through these efforts, Samsung hopes to contribute to a better world and a richer experience for all.

As part of this vision, Samsung has mapped out a specific plan of reaching $400 billion in revenue and becoming one of the world’s top five brands by 2020. To this end, Samsung has also established three strategic approaches in its management: “Creativity,” “Partnership,” and “Talent.”

20 Ağustos 2011 Cumartesi

Stratejik Yönetim ve Stratejik Planlama / Vizyon Örneği-Whirlpool

vizyon, Vizyon Misyon Örnekleri, Vizyon Örneği, Örnek Vizyon ve Misyon, Örnek Vizyon Yazıları, Örnek Vizyonlar, Whirlpool Vizyonu, Whirlpool,
Every Home… Everywhere… with Pride, Passion and Performance

Our vision reinforces that every home is our domain, every customer and customer activity our opportunity. This vision fuels the passion that we have for our customers, pushing us to provide innovative solutions to uniquely meet their needs.
Pride... in our work and each other
Passion... for creating unmatched customer loyalty for our brands
Performance... that excites and rewards global investors with superior returns
We bring this vision to life through the power of our unique global enterprise and our outstanding people... working together... everywhere.

18 Ağustos 2011 Perşembe

Stratejik Yönetim ve Stratejik Planlama / Vizyon ve Strateji

vizyon, Vizyon veStratejik Planlama, Stratejik Vizyon, Vizyon Özellikleri, Vizyon Karakteristikleri,
Şimdiye kadar Vizyon nedir? Vizyon neden gereklidir? Vizyon karakteristikleri,
 Etkin bir Vizyonun özellikleri, Vizyon örneği gibi konuları ele aldık. Bu blog'da Vizyon kavramı ve vizyon geliştirilmesi konusunu daima Stratejik Yönetim ve Stratejik Planlama kapsam ve içeriğinde ele alacağız. Açıkca görüleceği üzere Vizyon oluşturma konusu Stratejik Planlama Sürecinin başlangıç adımıdır, ilk fazıdır.

7 Ağustos 2011 Pazar

Stratejik Yönetim ve Stratejik Planlama / Vizyon Örneği-Starbucks

vizyon, Vizyon Örneği, Vizyon Misyon Örnekleri, Örnek Vizyon ve Misyon, Örnek Vizyonlar, Örnek Vizyon Yazıları, Starbucks Vizyonu

STARBUCKS GEÇMİŞİ:
Starbucks 1971 yılında Amerika Seattle'da İngilizce öğretmeni Jerry Baldwin, tarih öğretmeni Zev Siegel, ve yazar Gordon Bowker tarafından kahve, çay ve baharat perakendecisi olarak kuruluyor. İlham noktası Kaliforniya'da Arabika kahve çeşitleri ithal eden, kavurarak satan Peet's store.  Kahve tutkunu kafadarlar, başta 'Peet's''ten aldıkları kahveyi, daha sonra uzmanlıklarını arttırarak ve kendileri kavurarak (dark roasting) kendi karışımlarını yapıyorlar. Seattle'da bir müşteri kitlesi ediniyorlar ve 1980'lerin başına kadar 4 dükkan sahibi oluyorlar.

2 Ağustos 2011 Salı

Stratejik Yönetim ve Stratejik Planlama / Liderlik ve Vizyon

vizyon, Vizyon ve Liderlik, Liderlik, Lider ve Vizyon, Vizyoner Liderlik, Built To Last,

Jerry Porras Stanford Fakültesinde onursal organizasyonel davranış profesörüdür. Araştırma alanları arasında vizyoner şirketlerin karakteristikleri konusu öne çıkar."Built to Last: Successful Habits of Visionary Companies Harper Business, 1994" kitabının ortak yazarıdır.